Indkaldelse til generalforsamling og ølsmagning d.20/3 på Målet

Generalforsamlingen afholdes kl. 18.30 på Målet på Bindslevs Plads

Før generalforsamlingen er SIFosis vært ved en lille ølsmagning med øl fra Kragelund Bryghus og en sandwich. Af hensyn til ølsmagning og maden, skal du tilmelde dig senest mandag 18/3 kl. 12. Selve generalforsamlingen kræver ikke tilmelding. Tilmelding via mail til silkeborg@sifosis.dk.

Dagsorden iflg vedtægterne.

  1. Valg af dirigent
  2. Formandens beretning
  3. Regnskab
  4. Fastsættelse af kontingent, bestyrelsen foreslår stigning til125 kr pr år
  5. Indkomne forslag
  6. Valg af bestyrelse

Formanden er på valg, Helle Andersen stiller op

Der skal vælges 2 bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter

  1. Eventuelt

Seneste nyt fra SIFosis

Referat fra generalforsamlingen & den ekstraordinære generalforsamling 2026
Generalforsamlingen blev afholdt med et flot fremmøde på omkring 30 deltagere, og vi vil gerne takke alle, der mødte op og bidrog til en god aften.
Bustur til Vejle
🔴 Pris: 150 kr. for voksne. Børn U/16 år: 100 kr.🚌 Afgang fra Jysk Park: Kl. 16.00🚌 Opsamling i Salten: Kl. 16.25🚌 Opsamling i Bræstrup: Kl. 16.35⚽ Kampstart: Kl. 18.00 […]
Bustur til Fredericia
🔴 Pris: 200 kr. for voksne. Børn U/16 år: 150 kr.🚌 Afgang fra Jysk Park: Kl. 14.30⚽ Kampstart: Kl. 17.00 De første 25 SIFosis-medlemmer, der sikrer sig […]
Scroll to Top